هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۵۱ ب.ظ

جشن تولد با طعم کتاب....

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۵۱ ب.ظ


سلام

بفرمایید کیک با طعم کتاب...بالاخره هیئت مجازی کتاب  هم یه ساله شد.

البته با کمک تموم دوستان کتاب خوان و کتاب دوست.

به خصوص اون دسته از عزیزانی که دعوت هیئت رو قبول کردن و ما رو مهمون کتاب های خوبی کردن که خوانده بودن....

اما..

...

....

 دو سوال:

1. آیا هیئت مجازی کتاب در کتابخوانی شما تاثیر داشته؟

2. پیشنهاد و انتقاد شما برای بهتر شدن هیئت مجازی کتاب چیه؟

و. ...

منتظر پاسخ تون هستیم....

نظرات  (۱۵)

دلمون کیک خواست :||
پاسخ:
:)
سلام
واقعا خسته نباشید
من که فقط چند ماهه با اینجا آشنا شدم ولی خیلی استفاده کردم. یادمه بار اول که اومدم اینجا کل کتاب‌ها رو زیر و رو کردم و یه لیست برای خرید و خواندن نوشتم که تا الان هم خیلی هاش رو خریدم و البته چند تاش رو هم خوندم. :دی

+ پیشتر فکر میکردم هر کتابی ارزش یک بار خواندن را دارد پس هر کتابی دستم برسد میخوانم، ولی بعدها فهمیدم که نه هر کتابی ارزش یک بار خواندن را دارد و نه من آنقدر وقت دارم که هر کتابی را بخوانم، پس منتظر شدم که کتاب ها به من پیشنهاد بشوند!
 :)
پیشنهادهای هیئت مجازی کتاب را می‌پسندم.

تولد یک سالگی هیئت مجازی کتاب هم مبارک باشه.
ان شاالله هر روز پربارتر ..
پاسخ:
سلام
 ممنون از تشویق شما
خدا رو شکر که مفید بوده....
سلام
تبریک میگم،صدسال به این سالها:)
خسته نباشین
پاسخ:
سلام...
ممنونیم از دلگرمیتون...
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۰:۴۷ یک سبد سیب

سلام 

تبریک میگم 


کتاب خوان باشید و بمانید 


۲۷ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۰ برف دونه
سلام
اولین چیزی که باید بگم اینه که عجب کیک خوشگلی... خیلی دوستش دارم :)

ثانیا اینجا برای همون برادر ذره است؟!
یا یه وبلاگ گروهیه؟

راستش اینه که من جزء مشتری های اینجا نیستم اصن
اصن نمی دونم اینجا دقیقا چیکار میکنن
در نتیجه نمی تونم جواب سوال های شما رو بدم
شرمنده م
:(

ولی یه چیز بی ربط در مورد کتاب می خوام بگم
و اونم اینکه
من معتقدم هر کتابی(از اونجایی که کتاب مثل دوست می مونه)به درد هر کسی نمی خوره... به خاطر همین کلا زیاد با معرفی کتاب به طور عمومی (که در وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی، رادیو و تلویزیون) موافق نیستم راستش
سلام
بله خیلی خوب بوده
من که خیلی استفاده کردم
خدا اجرتون بده
حتما ادامه بدید
قوه خیال چه آسیب‌هایی را در راه معرفت متوجه انسان می‌کند؟


۳۰ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۵ احمد احمدی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوستان
وبلاگ کتاب بازان با معرفی کتابی جدید به روز است.
به افغانستان رفته ایم و از سردار شهید، احمدشاه مسعود یاد کرده ایم
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۳۱ فاطمه(یاس)
هییت مجازی کتاب
فوق العاده هست و بود و خواهد بود
هر چند من در حقش نامردی کردم
هی مدیر محترم گفتن کتاب کتاب کتاب معرفی کن
منم که تنبل
فقط کتاب خوندم
دریغ از معرفی
فلک اجباری
زندانی ابوغریب هم بشم حقمه
سلام
واسه من یکی هر خاصیتی نداشته باشه باعث شد دقیق تر کتاب بخونم که بهتر بتونم معرفی کنم تو وبلاگم.
البته هستن کتابایی که اینجا باهاشون اشنا شدم و حالا در حال مطالعه شونم.
خدا قوت
موفق و موید باشید
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۵ گلبرگ دانلود
لبیک یا رسول الله ...
منتظر حضور گرمتون هستیم ...
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
بله تاثیر داشته 
خیلیاشو من تهیه کردم!


۰۵ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۱۲ در مسلخ عشق
سلام... بدون شک هیئت کتاب بی تإثیر در کتاب خواندن ها نبوده...
و خودم من در این فضای با کتاب های خوبی آشنا شدم و بعضی هاش رو هم خریدم و خودم.
و اما یه پیشنهاد این که قالب وبلاگ یه کم مرده هست سعی کنید یه قالب واسه هیئت پیدا کنید که رنگش شاد و سرزنده باشه.
باسلام
به دلیل امتحانات مدتی نبودیم.
اکنون طبق قرار یکشنبه ها به روزیم...
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۵ andishe اندیشه
سلام
هدیه گرفتیم از اینجا 
:-)
ان شاءالله سالهای سال بابرکت باشه اینجا
کتابهائی هم بهمون رسوند اینجا 

نظر خاصی راجع به بهتر شدن اینجا نداریم !
فقط 

خدایا رشدم بده باکتابهای خوب خوب خوبت !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">